Sok év tapasztalatát összegyűjtve, s félre téve a szkeptikus és ellenérzésekkel terhelt szemléletet, alapvetően matematikai és marketing szempontból szeretném elemezni a cégeket.
Gyors kereséssel arra jutottam, hogy jelenleg is van több olyan cég, mely Magyarországon jelentős lendülettel nő. A Zeek-Rewards bukása után eljött az ideje egy olyan blogot írni, ami alapvetően rámutat a cégek működésének árnyoldalaira is. Nem csak cégeket fogok értékelni, hanem egyes esetekben alapvető jelenségeket is bemutatok, mert ennek segítségével sok hasonló szituáció megelőzhető.
Nem akarok egyik cég fele sem elköteleződni, habár több cégben magam is voltam regisztrált tag. Objektíven szeretném bemutatni a tényeket, s nem az egyik cég szempontjából lejáratni az összes többit. Természetesen a hasonló cégek esetén az összehasonlítás elkerülhetetlen lesz, például az unilevel rendszerű Amway-t és FLP-t nem összehasonlítani badarság, de egy Kyani visszaosztási rendszer önmagában is elegendő elemzendőt tartalmaz ahhoz, hogy ne akarjam unos-untalan valamelyik másik céget citálni. Viszont olyan cégek esetén, ahol a rokonság egyértelmű, ez kihagyhatatlan.
Első pár posztban az alapokat szeretném megosztani azokkal, akik nincsenek ezen területen nagyon otthon, majd a legismertebb cégek bemutatása után igyekszem az a frissen megjelenő cégek elemzésébe is belefolyni.
Utolsó kommentek